Wednesday 29 April 2009

Good news...

first of all,i wanna congrates to my fren,seri..she's getting enggage..at last after she broke up with someone..finally she met someone..really happy for you..bukan main angau laei dah..huhuhu..
kwn2 aku yg lain semua ngah ting tong..rindu bangat sama korang tau...our next planning for togather2 dis coming july..going to genting...celebrate mine and emeer's birthday...x sbr plak rs nyer nk lepak2 ngan all the gewdixs..ngee~~

semlm is ngan wan dtg umah sebelah mengecat bilik yg bakal di duduki oleh is pas dia kawen.. ngee~~ pasnih is dh x boley merayap2 laei dh..kekhekehkeh..then aku pun ader gak la teman utk berbicara di waktu mlm yg sepi..wahh..best x ayat aku tuh...pink gile bilik dia..nk tiru bilik aku la tuh..tp x per..al maklum la kami ni sehati sejawa kan..heheh...teeetttt....hanya aku dan is yg tau apekah maksud yg tersurat dan tersirat itu...aku jd tukang komen jer..yg wat keja cat mengecat nih si wan ngan is la..heheheh...ms kat umah sebelah aku terjumpa satu buku nih.. mcm menarik jer..trus aku amik..nk pinjam buku tuh..nk mengkaji..ngee~~

No comments: