Thursday 30 April 2009

Bad mooD

Awl2 laei bad mood melanda..ngee~~ maybe sbb arinih x ym ngan Mr Shrek kot..hahaha...

Just heal it la..sbr dila..byk2 bersabar..Tuhan sentiasa bersama ngan org yg bersabar dan teraniaya.. but then tetibe aku teringat...janji2 yg pernah di ucapkan..so sweet..make a girl feels like live in heaven la dat time..kire senang kata,cakap x serupa bikin la.. hahahha..what ever..i dont mind at all..dendam??perlu ke aku nk berdendam??hahah.perlu kot...tp x per la..kita akan tahu bertapa bijak nya hidup nih..penuh dgn warna warni..tawa,duka..akhir sekali kita ttp kembali kepada Pencipta kita...

semlm aku pi tgk baby one of my collegue at office..ADAM IQBAL nama nyer...muka sebijik mcm bapak nyer..ngee~~ congarate to zaharah and her hubby..nnt dpt baby girl letak nama HAWA plak ek...br la dikatakan CINTA ADAM DAN HAWA...


esok ialah cuti...ape plan ek??going for movie with my sista maybe...then boley la singgah umah nenek sedara aku..sibuk bertanye psl aku dr dlu laei..mak ckp berbunge2 je soklan yg ditanya psl aku..musykil aku..dlu mak pnh gitau,nenek sedara aku tanye psl aku..dh ade kwn ke x.. by that time mmg ader la..nenek sedara aku nk kenenkan aku ngan anak sedara dia yg muka mcm Fahrin Ahmad...ngee~~ lawak plak bila pk2 balik kan..tp Tuhan punya kuasa..Dia tau apa yang terbaik utk hamba Nya.. aku berdoa pd Tuhan,agar dipertemukan jodoh yang baik utk aku..yang dpt membimbing aku ke jalan Mu..

YA ALLAH,
Berikanlah cinta Mu kepadaku,
jadikanlah orang yang
mencintai Mu , mencintai aku..
Dan jadikanlah aku mencintai segala
sesuatu yang membawa kepada
kecintaan Mu...

No comments: