Tuesday 28 April 2015

Overdue !!!

Ms aku bgah type neh, usia kndungan aku dh masuk 40 weeks 6 days..
Dan hari ini aku kena serah diri ke hospital...
X sangka plak kali neh overdue...
Baby suka duk dlm perot yer...
Hari2 dpt mkn mcm2 kn....
Perasaan aku, berdebar2.... Lain mcm sket kali neh....
Maybe sbb kalu neh en.SUami x dpt nk teman ms dlm labor room..
Kali neh aku nk bsalin dkt HTF sj... hTF plak x boleh asben masuk teman..
Aku rs bila dh start operasi bangunan baru nanti, asben boleh teman kot..

Mcm2 cara dh aku wat..ikut petua org...
Tp kalau dh Allah kata belum tiba masa, belum tiba lah masa tu kan
Aku hanya mampu berdoa agar aku selamat melahirkan bayi dlm kandungan ini...
Semoga dipermudahkan saat kelahirannya nanti.. Aminnnn...



Last weekend, aku ajak enSuami p sampai padang besar.. Huhuhu.... 
Sepanjang jalan enSuami tanya, sakit x lg??nhihihi.....

Dpt makan durian, ice cream kelapa muda... 

Kakak rania pon x sabar nk tunggu adik keluar tau.....

Doakan aku dgn baby yer....
Aku mohon ampun dan maaf sekiranya ada kata2 yg mengguris hati....
Tingkah laku yg tidak disedari....
Halalkan makan dan minom aku yer...






No comments: