Sunday 11 May 2014

cita lapok..pok..pok...



manjang kisah lapok je ko neh dila.. punya la malas nk update cita terkini kan.... bukan aku malas... memandangkan pic2 neh mmg dh ada dlm pc aku neh, aku cita je la yg neh dlu kan.. hahahah...

neh kisah tahun lepas...bulan november kot kalo x silap aku... aku kena attend kursus kat Hotel Naza Talyya, Tanjung Bungah.. last minit kot bos aku suh aku ganti dia.. dh la br balik kursus kt Langkawi... dh suh aku p plak.. aku kalo kena bermlm neh mslh la sket kan.. al maklum la si kecik tuh still bf ngan aku.. aku usahakan jugak la utk bwk rania ngan adik aku utk stay kt hotel skali.. Alhamdulillah dipemudahkan.. dpt la sebilik utk stay kt situ... aku balik umah, then packing2 angkut la angkatan tentera aku p hotel tuh.. 3 hari 2 mlm aku kena stay kat situ.. 




utk mlm pertama, adik2 aku teman aku ngan rania... next day tu enSuami plak dtg.. yeayy.... dia tolong jagakan rania... rania br baik dr demam... sian kat dia... ptg tuh pas abeh kelas, enSuami ajak turun laut.. nk bwk rania jenjalan kat situ... ranai takut ok... geli gamaknyer.. melalak2 dia bila ombak dtg.. hahhaha.. sian anak aku jakun.. heeeee

nmpk x muka takut??

pegang abah x mo lepas

cubaan pertama

ibu plak take over, tgk kaki dia

dia tgk je ombak tu dtg...

heheh, ombak x kena rania

dia punya pegang kaki aku x mo lepas

time neh dh berani sket la


end up mandi kat sini je la

keje nk tgk org jer






lepas dh sonok dlm tuh, x nak naik la plak...

esoknyer, pagi aku ada kelas.. enSuami bwk rania turun mandi pool lagi... sonok kemain la dia kan... dh x bp nk takut ngan air sgt dh... sbb kolam pon tenang jer..x bp nk berkocak mcm ptg semlm...






dah, ckup la tuh..tgn dh kecut

nanges x mo kuar dr pool

jenuh gak la nk pujuk

lepas check out dr hotel, aku ajak enSuami p Taman Rama-Rama.. xtau apesal.. boleh??? saja nk bwk rania tgk rama2.. hahhaha... Taman Rama-Rama neh terletak kat Teluk Bahang.. atas lagi dr Pantai Batu Feringghi..tiket rm18 sorg untuk dewasa.. ingat kan 2,3 hengget jer.. hahhaha..alang2 dh smpi kan.. nasib la rania free.. hihih..



enSuami suh snap pic neh.. motip??


cantik kan

colorful sgt

rania usha je rama2.. 

pelik gamaknya apa menda la duk gerak2

memula aku ingat daun kering..rupanya 















                         

Tu je la nk cita... Our short vacation... Vacation kah?? Hahahahha... Lantak la.. As long as kami bersama, kira vacation la tuh... Boleh??

No comments: