Wednesday 7 August 2013

Rania Demam

buat pertama kali nya , Rania demam....
aku panic sgt2 sbb xtau camne nk wat...
rs nk nanges je bila tgk batuk2... sbb batuk berkahak...

31hb julai...(malam)
2x Rania muntah susu... bdn dia pon dh makin panas...
aku rs x sedap hati...
batuk pon menjadi2...

1/8/2013
bgn je sahur pg tuh, trus aku decide nk EL... nk bw rania p cek up..
aku sian tgk dia batuk2...
wisau kalo dia penat...
sms p kat CC aku, ckp aku EL...

dlm kul 1030, gerak p klinik Hj Ayyaz di Pendang.. EnSuami tunggu kat sana..
so far, suhu dia 38'c .. kahak pon ada sket doc ckp..
doc bg ubat...
aku mcm x smpi hati nk bg ubat kat Rania..
sbb dia baby lagi kan...

byk ari jugak la duk dgr dia batuk2....

Alhamdulillah, semlm dia dh lega.... dh xde kahak...
syukur sgt2...

tp, aku plak rs nk demam skrg neh.. adehhh

x mcm bdk demam pon..aktif ke main lg tau anak ibu neh


No comments: