Thursday, 25 July 2013

new place.new people.new environment

salam Ramadhan...
lama giler la x hapdep belog ku ini.. al maklum la..blog pon posa gak mcm tuan tanah dia kan.. heheheh...

okey..nk cerciter la psl tmpt keja baru aku neh...
skrg ni aku ditempatkan di Pejabat Kesihatan Kota Setar...
memula dpt tuh,aku dh pk..jauh giler nk berulang kan...
tp redha je la..dh rezeki aku kat sini...
kalo kira2 kilometer tuh (skrg neh naek keta je,tgk KM kat meter keta)
dlm 30km dr umah asben smpi ke opis neh.. xde la jauh mana pon...
yg wat terasa jauh sbb byk keta+trafic lite..
skrg neh pon keje kira trafic lite.. ohohoho..

skrg nih aku gantikan sorg staf sini cuti bersalin  3 bulan...
aku kena wat T&T..korg tau ke apa menatang tuh???
elaun perjalanan staf ler.. aku dh la zeroooo knowledge psl menda neh..
pas 3 bulan neh,xtau la apa plak aku kena wat..dgr2 kena wat baucer lg...
aduyaiiii...
kat tmpt lama 5 tahun aku wt baucer byrn tau...
redha je la... tp aku nk mntk wt utk baucer claim2 jer la..
segala LO semua aku x mau tgk dh..sbb dlu dh tgk smpi nk termuntah hijau aku dibuatnya..

psl Rania???
Rania so far so good...Alhamdulillah dh boleh serasi ngan pengasuh baru dia..
memula wt perangan jugak la..
lama2 tuh okey la..
bygkan ayam berkokok pon bleh terkejut..
rania...rania...

So far hidup sebumbung ngan enSuami Alhamdulillah okey..
best rupenyer kan...xde sp pon kaco
hihihihihi.....(gelak ada makna tu)

arini ari kamis...balik kul 330.. yeayyyy......
esok balik Arau... hehehheeh....
rendu mak ayah :p

No comments: