Wednesday 31 July 2013

Mood Raya Sudah Mari

skrg nih dgr lagu raya aku mesti tersenyum sorg2 dlm keta...
x sabor nk beraya...
mlm raya kot br nk bertolak balik perlis...
merasa la jugak nk balik kampung...
last rs ms zaman skolah dolu2 neh...
naek bas reramai smbil nyanyi lagu raya....

persiapan raya???
seyies tahun neh aku lnsung xde beli beskut raya tau
sbb aku kalut sgt2...
mn ngan tetibe dpt transfer kan...
so konklusi nyer, biskut tunjuk je la..
tunggu yg di lelong 4 rm10 ker.. hahahahah
tp ada la jugak aku beli...
kak zaza ada sms aku tnye nk x kuih raya..
utk dana anak yatim...
aku beli la dua jenis..

baju raya aku ngan Rania dh siap..
enSuami punye blom lagi..
weekend ne la nk p cr..
baju rania pon dh siap... ada la dua tiga lai aku beli
excited plak raya kali nih.. sbb ada budak tecit tuh..

berbelanja biasa2 jer..
xde la branded2 brg rania yg aku beli....
beli yg selai rm10 jer.. hhihihi...

No comments: