Thursday 4 July 2013

Happy Belated Birthday to Me


Entry lama......

dh belated besday pon... hehe...
Alhamdulillah... 01 hb Julai yg lepas genap la umur aku 29 tahun...erkk..tahun dpn dh masuk 3 series maaa...
Syukur Alhamdulillah...masih diberikan kesempatan untuk bernafas di muka bumi Allah...

aku amek cuti sempena besday aku..kurlas ko smpi amek cuti kan.. hahaha..xde la..kebetulan enSuami ada exam ptg tuh..so aku amek cuti la.dpt gak spend time ngan enSuami dan Rania..
dpt masakkan lunch utk enSuami..walaupun hanya masak sayur + ayam masak kicap..tp rs nikmat sbb dh lama bebenor aku x masak utk dia.. sian enSuami ku....

enSuami pegi amek exam, aku bergolek2 ngan Rania kat umah.. most precious moment ever... kdg2 rs bestnyer jd suri rumah..duk umah, buat2 keje umah,golek2 ngan anak..golek2 ngan enSuami.. opssss..  aku salute la dkt suri2 rumah... super mommy =)

ptg pas enSuami abeh exam, kitorg pegi makan2 dkt Secret Recipe...

enSuami setting kamera
Cubaan pertama
Cubaan keDua hampir berjaya

agak berjaya la..Rania x tgk kamera plak
smpi ats meja la kan

babab budak neh
muahhhh...

abah take over plak
cover abeh muka abah


Rania duk c2 dendiam tau,..tp x bp nk diam pon
my besday cake... thn neh tuka black forest plak
ibu siapkan makanan utk Rania dlu
kan ckp,mmg x duduk diam budak neh




ibu makan dlu la yer
Chicken paramigiana

our dish

abah suapkan makan Rania
punya la malas...sangkut dagu kat lutut abah



dh 2 tahun x ley nk celebrate jejauh...sbb dkt final exam.. tahun lepas plak nk naik Gunung Jerai..tp aku plak nk final exam... In Shaa Allah tahun dpn ley la... kalo dh abeh study.. amin

nota kaki:
Al-Fatihah wt arwah nenek..genap 8 tahun pemergian arwah.... Semoga rohnya ditmptkan di kalangan org yg beriman.. Amin

2 comments:

Unknown said...

happy belated besday!

Dzil Khadeeja said...

happy belated birthday =')