Thursday 20 June 2013

Kenduri Kendara Cuti Sekolah

Entry lama jugak yg neh

tiba cuti sekolah...harus la musim utk gantung segala periuk nasik semua.... start2 cuti skolah tuh ada 5 jemputan kenduri..mau pecah pewot la kan kalo makan semua.. hohoho...

bermula rumah pertama..dkt umah aku jer.. satu taman gak.. take turn la jugak nk p makan.. mak ayah p makan dlu..then baru aku ngan enSuami p makan plak..

posing jap ngan pengantin

Lepas dh kenyang makan kat umah pertama, solat zuhur dlu.. then br gerak ke umah kedua.. kali neh gerak 4 biji keta kalo x silap aku..sepupu sepapat semua join skali...

kita pose dlu yer Rania

ibu makan x toleh kiri kanan dh.. mampu makan bubur pulut hitam jer.. 

Bila la rambot nk tumbuh lebat2 syg oiiii
 settle umah ke2, kami gerak ke umah ke tiga.. umah mak andam aku.. mak andam ms aku kawen ritu neh.. kwn adik aku.. sepupu sepapat yg lain dh gerak dlu p kenduri.. cuaca plak panas bebenor.. dahaga giler la.. Nasib baik Rania x wat perangai sgt..sbb ibu dh bg Rania makan kenyang2...

pose ngan pengantin jap

Selamat Pengantin Baru Puan Dila


 nk dijadikan cerita, Mak andam aku neh kawen ngan sepupu ayah aku..tp bukan sepupu rapat la... pastu kire dia kena panggil mak ayah aku "kak" ngan "abg" la.. mak aku siap sound dia lg...
"dkt makcik boleh panggil kak..dkt pakcik,panggil pakcik gak" boleh cenggitu.... hehe..

sayanggg anak ibu

belagak mcm org besor budak neh....
Esoknyer kebetulan enSuami cuti sbb ganti Hari Wesak.. al maklum la sorg kat Perlis, sorg kat Kedah... Kitorg balik la kg ayah... attend kenduri belah lelaki Puan Dila.. kire aku kena panggil dkt mak mertua dia , Tok su..kire x pasal2 aku jd anak sedara si Puan Dila neh.. hahahaha...

Che Ta dan sepupu baru :p
aku kena panggil dia Mak anjang Dila.. hahahaha
ms neh nk pose ngan enSuami atas pelamin..tp dia ntah ke mana...
aku nmpk gemuk kan????
my HAPPY family
sebok belek keronsang ibu

my Teddy Bear =)

warrgghhhh.... makan mudak
Lepas makan nuri umah tu, kami p umah laei 1 plak... makan bubur jer..x larat nk makan nasik dah.. kinyanggg.... pastu kami singgah umah Tok Gayah.. jenguk Tok Gayah... ms neh la last, Arwah Tok Gayah main2 ngan Rania sebelum dia meninggal...

Rania redha je
ibu suka buli Rania!!!

No comments: