Monday, 6 May 2013

Marilah Mari Pergi Mengundi

PRU kali nih, adalah PRU kali ke 2 aku mengundi... teruja la jugak nk p mengundi neh.. memula plan tuh nk bwk Rania p sama..so dat x yah beratuq panjang2 kan.. skali che ta ckp xyah bawak..dia nk jaga.. so awal2 pagi tu, che ta dh sesiap semua, dia kua p ngundi dlu ngan che det..

around kul 11,br aku gerak p tmpt mengundi.. aku mengundi kat sekolah rendah aku..Sekolah Tengku Budriah.. Dun Pauh,Parlimen Arau.. so far tahun neh, aku xde plak bratur panjang..smpi je kat sekolah,trus p kt khemar SPR, cek nama..then trus ke tmpt buang undi..x smpi 5 minit pon.. the best part is,xde huru hara laei dh kt tmpt mengundi..

3 speaky sistass p mengundi

dh lama x pose dlm keta..hahaha...shawl dr serindit closet
dh berkali2 aku cuci dakwat neh,x kuar2 jugek,,,
sempena mengundi neh,anak2 perlis yg kat luar balik mengundi... one of them is my bff..linda.. dpn umah aku jer.. dia dtg lepak umah sbb nk main2 ngan Rania... 

tgk muka nakal Rania tuh... tarik rambot abg adeeb
see, abg adeeb kena buli lg
 sorg lagi kwn aku balik jugak... dia x tgk Rania laei since Rania lahir... Rajiah a.k.a jie... dia ngah peknen skrg neh,,x plak amek pic ngan dia..huhuhu....

ni hannah..anak jie..prektis nk jadi kakak neh


semlm tido dkt pkul 1 pg jugak la...tunggu keputusan..hahhahaha...mengharapkan Isnin cuti,... tp hampa.... huhu

No comments: