Monday 20 May 2013

Kejutan yg memilukan

semlm one of my gewdixs fren wassup aku...... around pkul 7.25 mlm
" Ayah aku meninggal. accidnet. pls sedekah Al-Fatihah"

aku mcm tergamam kot baca wassup tuh...berkali2 aku baca..sbb aku mcm x percaya....

ari nih br dpt full story dr  erin .. dia reply wassup pg nih
" arwah papa aku accident ngan keta . Kat Traffic light , lampu dh ijau. tp ada keta yg lampu merah jalan, so arwah terlanggar kereta tu. melambung. then kena langgar n gelek ngan 3 keta lain. Tengkuk pinggang kaki semua patah. sebab tu kena kebumikan mlm tp. hospital dh siap kapan n mandikan.so x bley tunggu pg nih nk kebumi. adik aku br sampai.kesian dia x sempat jumpa jenazah."

"mungkin arwah papa aku dh rasa sebab tu dia nk balik kg jumpa nenek aku. tp x sempat jumpa, dia yg pergi dlu. Dia meninggal kt hospital. bekalan oksigen x sampai sbb tengkuk patah.saluran tu pun putus"

apa pun, Salam Takziah dr aku.... semoga arwah ditempatkan di kalangan org yang beriman....

AL-FATIHAH.....

No comments: