Tuesday 1 January 2013

bye2 2012..welcome 2013

selamat tahun baru uolssss.... kejap je kan masa berlalu..tau2 dh abeh pon 2012... 365 hari yg penuh bermakna buat diri aku...dan aku rs tahun   2012 memberikan kenangan dan pengalaman yg amat bermakna dan bererti buat diri aku...

Majlis Persandingan aku pd Januari 2012.. 
Honeymoon kat Kota Kinabalu,Sabah Februari 2012
aku disahkan pregnant..Alhamdulillah... syukur pd Mu..Kurniaan yg amat bernilai buat aku dan suami
Alhamdulillah...dpt Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 
ms ni dh 39 weeks pregnant
akhirnya,kami bertiga

Syukur yg x terhinggan ke hadrat Ilahi di ats segala kurniaan serta rezeki yg diberikan kpd aku dan suami..
semoga tahun 2013, akan lebih bermakna buat kami..dan semoga dilimpahi rezeki yg melimpah ruah dari Yang Maha Pemberi Rezeki


No comments: