Thursday 22 November 2012

almost 40 weeks

pejam celik pejam celik, baby dh hampir 40 minggu inside my tummy..bukan hampir lg dah..mmg 40 weeks dh dia dlm inside my tummy.. suke yer duduk dlm pewot ibu neh????

esok,aku dh kena pegi serah diri ke hopital..sbb doc x bg aku overdue..dunno y la.. mebi sbb awal2 dlu hb aku agak low.. dats y la aku x ley nk overdue..xper la..Tawakkal je la... 

perasaan aku??? x yah diceritakanlah..mmg aku sgt2 berdebar menanti saat kelahiran anak aku nih..mcm2 la dlm kepala otak aku nih.. smpi terbawak2 dlm mimpi.. smpi ke hari nih,aku still pegi opis..xde pown amek cuti awal seminggu ke aper.. just ptg nih aku mntk pelepaan dr bos nk balik awl.. the best part is, bos suggest aku amek mc dr semlm laei..hihihi.. mesti dia yg x larat tgk aku kan.. 

smpi skrg aku lom rs saket2...xde turun tanda apa pown.. just perut aku mengeras jer..pelik la jugakkan... 

Ya Allah, dengan izin Mu dan kekuasaan Mu, Kau permudahkanlah segalanya...
berikan aku kekuatan fizikal dan mental saat melahirkan umat Nabi Muhammad S.A.W dan hamba MU.

No comments: