Sunday 14 October 2012

makin dekat,makin berdebar2

mungkin perasaan aku yg berdobar2 neh sama jer ngan bakal2 ibu yang mengandungkan anak sulung.. berdebar2 kan menantikan saat kelahiran cahaya mata pertama anda... kdg2 aku tertanya2 jugak la..mmcm mn rs saketnya bersalin ni ek?? saket x ms nk teran?saket x ms dijahit...bla..bla..bla... dlm kepala otak neh.. kdg2 tuh tangan gatal duk p surf psl pengalaman ibu bersalin... mcm2 kisahnyer la... tp tiap org,lain pengalamannya.. apa yg boley aku wt skrg nih..berdoa pd Nya semoga dipermudahkan segala urusan semasa kelahiran anak aku nanti..dan selebihnya tawakkal pd Nya.. aminnnn...

ramai gak duk tnya..nk bersalin kt mana nt??? aku senyum sambil jongket bahu..hihihi... since aku mmg bekerja kt hospital Kangar, maybe aku bsalin kt c2 je la.. tp dlm kepala otak aku nih, mcm2 aku pk.. malu + segan semua ada la... hahahahha..tp ada org ckp,time saket tuh xde dh malu+segan tuh.. mmg ler kan.. bila dh selamat bsalin, masuk keja balik, comfirm2la akan bertembung kat hospital tuh..adooiiii.... acanner tuh?? fyi,skrg nih wad bersalin mmg teramat sesak.. sbbnyer hospital skrg nih ngah renovate.. bangunan wad 7 tingkat sedang dlm pembinaan..so mmg wad sgt2 la sesak.. apa2 pon aku tawakkal pd Nya..

neway,brg2 baby dh siap packing..termasuk brg aku skali.. esok dh boley masuk dlm kereta,..standby sesiap.. semua brg2 baby + brg aku,mak aku yg tlg packingkan..heheheh... 

No comments: