Wednesday 5 September 2012

Bingkisan Emel ucapan raya enSuami

Selamat Hari Raya Maaf zahir Dan Batin...


*Terima kasih sebab sudi mnjadi ibu wat baby dlm kandungan..

*Terima kasih sudi mnjaga kandungan...baby pon Alhamdulillah...aktif...terima kasih dan terima kasih...

*Terima kasih sudi mnjadi isteri y baik,sedia mndengar bla bla(y mengarut ntah pa2)tanpa rs jemu...

*Terima kasih slalu menghiburkan hati saya,xpenah bosan wat saya ketawa...

*Bila sy perlukan awak...awak slalu disisi..

*Errmmm...xsegan silu b'jalan ngan saya walaupun slekeh manjang...huhu

*Love u Love u Love u Love u Love u

*Halal kan Penat lelah kamu Melayan Makan+pakai saya...(Termasuk y kamu blanja saya juga laaa)

*Maaf sebab xmampu wat kamu gunakan bahu saya bila kamu nanges...(ErKkk...blasah jaaa haha)

*TQ tep2 minggu iron kemaja tuk sy pakai mncr sesuap nasi....(Stock semiggu)

#Semoga Bahagia Selalu Dan Dirahmati Nya...Moga di kurniakan anak y Soleh n solehah...(Ibu mithali jugaa...)

----------

Insan y Mnyayangimu,



(Cetakan komputer xpayah tandatangan)

ps: sgt touching bila baca emel ni.. mmg meleleh ayaq mata cheq tau...

No comments: