Wednesday 22 August 2012

Salam Aidilfitri 2012

rsnya masih belum terlambat utk aku ucapkan 'SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI,MAAF ZAHIR DAN BATIN' buat semua... raya kan sebulan.. so ape ada hal kan..

raya tahun nih , raya pertama aku sambut bersama suami tercinta serta bersama baby dlm pewot... dan buat pertama kali aku sambut raya tanpa family aku.. huhu.. sedey plak tetibe.. dan yg paling sedey skali, aku ngan ensuami x beraya pown..x bermaaf-maafan pown.. sbb aku dh terbiasa beraya ngan family aku beramai2 pas balik solat sunat raya.. tp kat umah enSuami,masing2 ngan family memasing kan.. 1st pengalaman buat aku la...

aku x solat sunat raya tahun nih..aku tolong2 biras aku di dapur siapkan juadah pg raya.. menu pagi raya ialah bihun goreng,ketupat,rendang ayam,kueh mueh... pas dh siapkan semua,aku mandi dan siap2 tuka baju raya.. then pegi beraya ngan ensuami ke rumah2 sedara2 dia kt area kampung.. pergghh...makan non stop ok..comfirm berat naek punyer la pas nih..

raya ke 2, lepas zuhur baru gerak balik ke perlis.. aku tolong2 masak utk makan tengahari.. goreng ikan + buat sayur.. tu je  la.. heheheh.. smpi perlis,tgk ada laksa kat umah..apa laei,belasah la.. ngidam laksa kola.. mcm biasa raya ke 2 mesti mak wat nasi daging =)

raya ke 3, kuar beraya umah mak2 sedara aku ngan ensuami.. mlm plak p umah member aku.. mlm nyer aku x ley tido...smpi la ke pg sbb aku ialah saket gg.. masyaAllah.. Tuhan sj yg tahu betapa saketnya... smpi ke subuh aku x ley tido... sedey kan...
anak2 sedara ngah beratur amek duet raya
raya pertama kami
jom p beraya


raya ke 2
lihat pewot ku




raya ke 3


p/s: pagi td ensuami temankan aku jumpa doc.. doc scan baby,tp baby ngah sujud plak... so x nmpk laei baby nih boy ke girl.. sj nk suprisekan ibu yer???
then enSuami balik,trus p keja.. tp x tau la apesal ari nih mcm touching sgt2.. bygkan aku br beraya ngan dia pg nih..teruk kan aku nih?? sepatutnya pg2 raya pertama laei aku dh beraya ngan dia.. dan lebey wt aku touching smpi aku nanges bila aku dpt emel dr enSuami.. mmg berjurai la air mata aku.. pastu aku nmpk ada sampul duet raya..enSuami tinggalkan utk aku..
abg, syg rendu abg sgt2...

No comments: