Wednesday 29 August 2012

boy @ girl

lepas raya ari tuh, ada check up ngan doc..Ensuami temankan aku.. psl HB aku ler.. menten je HB aku.. tp doc ckp yg lelain normal jer.. iron dlm bdn pun tinggi...ko hado??? dh jd iron woman plak aku... doc suh continue jugak makan IBERET.. InsyaAllah after pewot 8 months,HB akan pick up balik... hope so..
then doc nk scan baby.. owww..so excited nk tau baby boy @ girl.. enSuami pon sama2 tgk monitor tu.. skali doc ckp baby ngah sujud,kepala kat bwh,montot kat atas.. adehhhh....baby neh sj nk suprisekan ibu yer???

then sabtu lepas,otw balik ke Arau,EnSuami tanye nk singgah x Pusat Bersalin Mahsuri..nk scan baby,, aku pun anggukkan jer.. smpi je c2,nurse2 kat c2 bgtau doc yg ader doc pompuan but chinese.. pastu plak utk scan 3d/4d hari ahad smpi khamis jer.. frust aku di c2..then decide utk pegi scan balik ahad nih.. harga utk scan 3d/4d ialah rm90.. murah kan...

ramai yg ckp baby boy..ada gak ckp baby girl..as for me,aku x kesah..asalkan baby sehat walafiat... excited plak nk belikan set tilam+bantal..skrg ngah survey2..ingat nk beli yg dh siap..tp payah skrg nih nk jmpa original kekabu kan.. ader gak tgk website littledje .. sgt jatuh chenta ngan corak2 yg ceria dan colorful tuh.. rega pun boley tahan la.. acanner tuh??? weekend nih,dh masuk 7 month..(cepatkan masa berlalu).. dh boley start beli brg2 baby sket2.. sgt excited...

No comments: