Tuesday 17 April 2012

hadiah buat enSuami


semlm 16 april,genap 4 bulan kami jd suami isteri.. dan aku ada hadiah utk enSuami.. hadiah yg terindah sekali.. actually,kami berdua dh lama tau psl nih..tp br semlm aku announce kan dkt fb aku..

Alhamdulillah,aku disahkan peknen. dh almost 8 weeks ++.. no wonder la manjang lapaq je kan.. bak kata pengkomen last entry aku yg aku x tau sp org nyer...

adekah period anda lewat?
adekah bila buat UPT keluar dua line merah?

jika kedua-dua nya adalah 'ya', maka tidak hairanlah anda asyik lapar macam bela hantu raya.

sabor je la siap kata aku mcm bela hantu raya... huhuhu..x kesah la.. siapa yg komen tuh,terima kasih sbb prihatin jugak..

1st aku wt UPT test b4 aku ke kursus modal insan di UUM.. sj je la gatal nk wt test..since peyed aku dh lewat seminggu..memula mcm x nk wt sbb last 2 month piyed aku mmg lewat 10 hari,end up aku period.. so kali ni tawakkal je la.. sbb wisau ms kursus nt takut2 ader aktiviti yg lasak ke kan sbb kena byk pakaian sukan.. aku wt sorg2 ms tuh Ensuami pegi solat Jumaat.. memula agak berdebar2 la jugak.. pastu aku gagahkan hati utk tgk result nyer.. tak terkata.. aku menangis sorg2.. bersyukur sgt2 pd Allah.. pastu aku letakkan result tu dkt hp enSuami.. kengkonon nk dia tgk sndr la.. pastu bila dia balik dr solat jumaat dia masuk bilik.. aku tunggu kat lua la konon2 x nk la kaco dia..end up dia duk je dlm bilik..aku masuk bilik tgk dia duk baring.. aku pun hangen la kan.. aku siap tanye,tgk ke x?? pastu dia jwb,tgk apa?? last2 aku mls nk layan.. pastu enSuami BBm aku.. dia ckp "sj je wt x nmpk..Alhamdulillah"
dlm kul 2 lebey,kwn aku dtg jemput aku..kami nk ke uum sama2.. enSuami plak balik ke rumah dia.. memula dia nk anta,tp aku dh janji ngan kwn aku..

2nd test UPT aku wt pas balik kursus..mmg clear yg amat la...
senyum simpul je aku.. hihihi

p/s: jumaat nih br nk pi bukak buku merah..enSuami temankan..yeayyy