Friday 16 March 2012

honeyMoon @ kota kinabalu (day 1)

tanggal 4hb feb,aku ngan enSuami terbang ke Kota Kinabalu.. honeymoon...wwiiii... actually aku yg beria sgt nk ke kk neh..enSuami ikut jer.. laeipun ni first time dia nk fly.. kami book flight ticket tahun lepas skali..book skali hotel.. b4 nk pegi tuh,survey2 tmpt menarik kat kk.. Alhamdulillah,sorg senior aku yg stay sana sewakan keta dia utk aku ngan enSuami.. just byr rm100 utk kegunaan kami di sana..

pg 4hb,kul 950 flight kami dr penang ke kk..lebey kurang 3 jam jugak la atas flight tuh.. enSuami dh boring..dia ckp rs tertipu sbb naek atas tu,xde selisih ngan mana2 flight pown.. bley?? hihihi.. smpi je kat airport KK,sorg laei senior aku jemput kami kat airport..Kak Jannati anta kami ke Hotel..kebetulan hotel tuh dkt ngan umah dia..hotel kami dkt ngan 1Borneo Shopping mall.. Hotel Courtyard..sblh je ngan Tune Hotel..


check in beg dlu @ Penang airport
dh smpi di KK
Yeayy.. dh smpi
our bed :p
ni la hotel kami stay

ptg tu around kul 5 ptg,Kak Jannati jemput kami berdua... dia bwk kami ke Karambunai spa & resort.. pergghh..mmg superbb la tmpt dia..sesuai la kalo nk honeymoon kt sini.. spend more money sket la..tp tmpt dia mmg santek.pantai pown bersih jer.. sbb dijaga..segala menda ada la..spa.gym,gelanggang tenis+bola tampar dan mcm2 laei la

ni la kak Jannati..after almost 10 years kot x jmpa
muka excited jumpa laut :p
suami isteri
mudak nih pown excited..siap ajak mandi laei..
sila abaikan kaki suar yg basah tuh .
selipar penuh ngan pasir
verangan la neh..wt part time
see..giant chess
lovelovelove

No comments: