Friday 9 December 2011

baby putih saya excident

ahad lepas,turun2 flight jer...aku on hp...dpt sms dr adik aku....
"kak,dh turun flight call..credit xdak..keta accident" ..
dangg...hati aku berdebor2..dh la crt pla xdak time tuh..nsb baek la point ader..so aku tebus la..dpt la dlm hinggit.. aku call la adik aku... dia dh smpi tunggu aku kat pintu airport tuh...
first aku tanye, ayah mcm mana... adik ckp ayah xdak apa2..keta mana excident? adik aku ckp..keta kenari la... OMG...rs nk pengsan je dat time... huuuwaaaaa...keta aku....
adik dtg amek aku ngan sedara ayah..smpi je tmt kejadian...aku dh terdiam... pastu aku tgk ayah..aku senyum je la kat ayah..
ayah ckp dia x perasan ader roundbout kt depan tuh..pastu plak jalan agak licin sbb hujan..brek plak x bp nk makan sgt..ayah duk asyik sembang ngan adik time tuh...dan agak laju la ayah drive..ayah mmg suka drive laju2...kitorg balik ke arau ngan keta pak ngah..dia pinjamkan keta..

agak dasyat jugak la kan??nsb baek ader pokok2 tuh...kalo x,aku rs terlepas juga la ke jalan..

esok nyer aku MC...kepala rs berat sngt..tmbh plak aku sesungut time tuh...dlm kul 12,ayah ajak pi tgk keta..

sedey plak aku tgk keta haa....skirt bwh tuh pecah..tayar dua2 biji depan pecah..mcm2 laei la...x tau la nk ckp...agak kuat jugak la ayah langgar divider tuh... huhuh..

dugaan..dugaan... sebelum nk bertukar status nih kan....


No comments: