Wednesday 9 November 2011

gewdix Reunion again =)


lepas byk kali plan,akhirnya dpt jugak gewdixs wat reunion..kengkonon girlss saje la..since semua gewdixs dh nk settle down kan... kami plan lama jugak la utk berkumpul neh... after dh comfirm date,aku trus book flight ticket.. kira tu la 2nd time aku turun kl after berbulan2 haa.. 1st time utk tahun nih turun kl ms ject tunang..tu pun awal tahun ms new year.. kenangan sambut new year dlm keta..stuck dlm jam dkt highway tul2 dkt ngan I-CITY.. nmpak la bunga api dr dlm keta...


flight aku kul 950 mlm... en.tunang dtg amek kat umah kul 5 ptg..then kitorg gi makan2 kat Kenny rogers... en.tunang teringin lama dh nk makan kat c2...


ape ke nama air nih ntah...en.tunang order sbb nama dia unik :p


smpi je kat LCCT, my bff linda amek aku...dpt la lepaskan rindu kat budak tecik tuh..si adeb buah hati ku... aku tido umah lin kat banting mlm tuh...esok pg2 seawal 7 pg dh kuar dr umah Lin,tumpang Alan asben lin ke stesen ERL Salak Tinggi nk ke kl bertemu sama gewdixs..


ni la buah hati pengarang jantung saya... ms nih dia marah mama dia sbb amek teh ais dia.. "mama...no..no..no..."
sgt chomey ini mudak tecik

tp mmg la betul..kita hanya mampu merancang,Tuhan jualah yg menentukan.. memula plan mcm2 aktibi ngan all gewdixs... nk pi sopink la..nk tgk mubi la...nk karoke la.. last2,plan x jadi.. sbb emeer lmbt smpi..otw dia smpi kl,keta konvoi rosak.. emeer dtg ngan family dia.. what to do...ject plak attend majlis kawen.. so,1st thing to is teman mak budak+future mak budak soping kat KLCC.. kitorg stay dkt PNB DARBY PARK HOTEL mlm tuh...

we are all T.A.K.E.N
tshirt nih kitorg tempah..sj gatal2 kan... utk partner kitorg masing2 pown ader jugak tshirt neh.. ahahah..agak gewdixs di c2..

Waiting for 2nd gewdixs junior....(actually dh kuar pown :p)

1st time jumpa BAM BAM... hadef aryan.. anak erin...rs nk geget2 je pipi dia kan?

dlm pkul 8 mlm baru la emeer smpi kl..tp enol plak dh kena balik...al maklum la ibu mengandung kan.. stillx dpt kumpul semua gewdix...


esok nyer, masing2 dh nk balik..ject nk jmpa mak andam..emeer plak nk gerak balik penang... aku plak gerak balik ke umah lin... tp lin tunggu kat stesen komuter Port Klang..sbb kitorg nk pi sopink2 kat Jusco Bukit Tinggi..kebetulan lin ada keja kat opis dia..


nih la dia mama adeb.... my bff since kecik la..sbb umah dia depan umah aku jer.. esok nyer,kitorg ke Nilai 3.. aku smpi jd blurr la jap kat c2..byk sgt brg2 kawen..huhu..tp x beli apa pown..just cuci2 mata jer..

really had a heavenly weekend with my bff..
sayang korunk!!!

No comments: