Friday 9 September 2011

jln2 mkn kenduri ngan en tu


3hb sept lepas,aku attend majlis kawen kwn aku kat kulim.. memandangkanche det ngan che ta nk ke grik,so aku tumpang la smpi RnR Gurun.. so en.tu x yah la nk dtg amek aku kat umah,then patah balik kan.. sian en.tu,dia demam..x bp nk sehat... serba salah plak aku dibuatnya nk ajak dia pi makan kenduri.. ms otw nk pi tu,aku bbm la dia...bgtau kata dh gerak..tp cam xde respond...aku try la call dia... aduhhh,sian bangat la..suara pun xdak..asyik batuk2 jer.. mmg dia x sehat la...aku bg dia rest dlu...arap2 agak lewat la skit smpi gurun..skali che det punya tekan minyak,perghhhh.... kejap je dh smpi gurun... en tu bbm aku,mcm marah2....iron hilang la,itu la..ini la... aku sbr jer la..aku paham dia x sehat...

dlm kul 1030,en tu pun smpi.... aku belikan 100+ ngan panadol utk dia...spare siap2... memandangkan awl laei,en tu ajak beraya umah kwn dia...katanya kat penang... call kwn dia,rupenyer kat Sg Bakap nuh... huhu... nk x nk kena la jugak pegi kan sbb dh call...x kisah la... Alhamdulillah smpi umah kwn dia...kwn since dia sekolah laei... dpt la jmpa kwn2 dia... borak2,smpi la pkul 1... kami pun mntak diri dlu la... nk patah balik ke kulim plak.. aku ngan en tu main belasah jer ikut jalan bwh...hahahah... 1/2 jam je kami dh smpi ke kulim... cr masjid dlu,solat zohor..then br la cr jalan ke umah kenduri..

smpi umah kenduri je,ape laei..trus capai pinggan...lapaarrrr...huhuhu.....dh abeh mkn,en tu amek miss D..ape laei snap2 pic aku la... huhuhu....


sedapkan??? hingga licin pinggan ku....heheheh

wit adam darwish...

selamat pengantin baru ainul & azrin,
semoga berkekalan hingga hujung nyawa...

kengkonon nk tgk la cite ni,tp too bad full houzz.....

No comments: