Monday 15 August 2011

breakfast for d first time wit en Tu

ahad lepas,kami berdua buka posa kat HOTEL SERI MALAYSIA kangar,Perlis... en Tu all d way dr kedah nuh mai.. pas keja trus shoot dtg amek aku... heeee... like always la kan.. memandangkan awl laei,kitorg gi param beli ns utk adik aku..then anto pi asrama dia.. pas tu kitorang ke taman budaya.. wat aper?? shoot2 gmbr..rasmi kamera baru.. hahahaha..mangsa aku ialah enTu la.. sp laei kan.. model x berbayar tuh :p

around 645,kitog gerak la ke HSM... actually hotel nih br je dirasmikan awl tahun ari tuh...harga buffet ramadhan per pax ialah rm28.99 ... thanks enTu belanja sy yer ..heeee... smpi je kat situ,org ramai sgt..dh start beratur utk wat payment..so aku x risau sgt la sbb aku dh call booking semlm utk berbuka..

smpi jer turn aku,boley receiptionist tu ckp nama aku xde dlm list..haishhh...sabor jer la...mcm mana ley xde pdhal aku dh call booking smlm.. nsb baik ader laei seat.. kitorg duduk kat terrace je..dkt ngan swimming pool..kire x duk la dlm tmpt ekon tuh..xper la.. kire ala2 candle lite dinner gitu..ngan suasana yg x bp nk cerah sgt kan.. hahah..

kat bhgn luar,ada byk warung tersedia..mcm2 jenis makanan ada...1st warung enTu serbu ialah warung bbq... hahaha..sbb awl2 lae dia dh ckp nk cr kambing golek..tp yg ada kambing bakaq jer.. blasah je la..itu yg dia amek memula..hikhihkik.. pastu kitorg amek mkanan yg agak ringan dlu..sbb budget pas b=solat maghrib br nk hentam kaw2..bak kata enTu, "byq mahai2 x kan nk makan sket ja" ..hahaha

dh la memula nama xde dlm list,tetibe ader plak sorg pakcik nih duduk tmpt kitorg..adooii..apekah dugaan bulan2 posa nih...aku apa laei,pi cr laei budak tuh... yg best nyer pakcik tuh boley kata kat kami berdua .."xpa,sy sorg ja" .. hahaha..dlm hati aku ckp "maaf la pakcik,kami nk ngedate berdua ja" ;p

last2 kami kena unah duk meja sebelah..x kesah la.yg pasti meja kami penuh ngan makanan.enTu sgt baik hati tolong penuh kan..heheh..after berbuka,enTu bangun amik kan sate utk aku,then dia pegi solat maghrib dlu..sementara tuh aku makan sate sket... lepas 10 mini,enTu smpi ngan sepinggan nasi+lauk2.. tuka turn,aku plak bangun solat..

Alhamdulillah,selamat dh kami berbuka puasa bersama...buat kali pertama sebagai KAWAN,KAPEL dan TUNANG.... ujung tahun nih dh nk putus tunang..huuuuu.... INSYAALLAH, tahun dpn berbuka sebagai suami isteri =)

No comments: