Sunday 10 July 2011

1st wedding pegi ngan en.Tu


semlm aku pi majlis bertandang umah classmate aku kat Jitra.. as usual en.Tu dr umah dia kat AS nuh,amek aku kat perlis nih then patah balik plak pi Jitra..(tp tiap kali nk ngedate pown mcm tuh..mmg dia akan amek aku kat dpn pintu umah aku nih then pth balik plak ke AS @ JITRA @ PENANG..then dia antaq aku balik,pastu dia patah balik umah dia.. swweett x en.Tu aku?? hahah...sila muntah ok) ..

otw nk ke umah kenduri aku ckkp kat en.Tu aku...
"satgi ampa mkn ngan kami tau..ampa jgn tinggai kami..kami segan"

en.Tu jwb .."tgk la mcm mana.kot khemah asing2 satgi gena?"

tui gak ek..selalu nya belah2 Kedah nih mmg mkn khemah asing2..tmbh2 dkt area kampung..adehhh...dh la sorg2..x kenai sp2 plak tuh.. mampoooss..

smpi je umah nuri,komfirm mkn asing2.. aku wat muka kesian kat en.Tu...mengharapkan simpati dr dia..hahah...gediks aku di c2..mkn la sorg2 kat bwh khemah tuh..mkn pun sket jer..asal dpt alas pewot jer..

(lebey kurg mcm nih la hahaha)

then jmpa la pengantin.... yg paling lawak sekali tuh bila member aku tuh mcm pelik sbb aku pi ngan en.Tu...

"ampa mai 2 org ja ka?? ampa ada apa2 ka??" tanya member aku

"dia tau jalan,tuh yg aku mai ngan dia" jwb en.Tu aku ngan selamber nyer..

aku duk tahan gelak jer...hahahah......slamber je dia boley jwb mcm tuh... sepanjang jln nk pi kereta,both of us mcm pelik.. xkan la member kitorg tuh x tau yg kami nih dh betunang.. hahahah..lawak ok...

apa2 pun,both of us nk ucapkan ..
"selamat pengantin baru ilham & nana"
semoga berkekalan hingga hujung nyawa

No comments: