Wednesday, 8 June 2011

biarlah rahsia


Alhamdulillah aku dh selamat menjadi tunangan seseorg ahad lepas... 5hb Jun 2011.. ramai yg terkejut..mana x nyer,diam x diam tetibe je ckp dh bertunang kan... ada sebab dan musabab kenapa aku merahsiakan ttg hubungan yg telah terjalin ini...tp bukan la niat aku utk merahsiakan semua ini..dan x pernah terlintas pun di hati ni utk memainkan hati dan perasaan sesape..apatah laei memberi harapan kpd sesiapa pown..

nape aku merahsiakan hubungan itu?????
aku dh serik sbnrnyer...hubungan dlu2 aku terlalu reveal sgt..selalu sgt bercerita..at last x ke mana pun hubungan itu semua..apa yg aku dpt??? aku MALU... seyesly aku ckp aku MALU sgt..mmg la jodoh di tangan Nya..but still rs MALU pd teman2,kwn2 ttp ada..yer la...berkawan,bercinta bagai nk rak kan...but at last,kena tinggal...x menjadi..hubungan x ke mana..

sbb tuh aku memilih utk merahsiakan perhubungan ini...Alhamdulillah kesungguhan yg ditunjukkan kepada aku,utk lebih serius membuatkan hati aku terpaut pdnya bila dia berterus terang kpd keluarganya ttg hubungan kami dan keluarganya dtg merisik aku ... berkat dr rahsia inilah akhirnya hubungan kami telah termetrai dgn ikatan PERTUNANGAN..

5 comments:

Syakirah said...

tahniah...terkejut ya amat tetiba ja hg dh jd tunang org...huhu

d.a.m.i.q.u.l.a said...

congrats dila.betul tu,sometimes mendiamkan diri tu lebih baik.lagipun jodoh pertemuan kat tangan Tuhan.kite xtau ape akan jadi esok luse.apepun,happy for you.semoga bahagia sokmo.bile langsung?

cEnD@LiL@ said...

kirah: bagus x aku??smpi sapa pun x tau,,hahahha

alin: tq2...tul tuh...lansung??InsyaAllah raya cina thn dpn..ko bile laei?

aurora said...

I LIKE..SNTIASA MDOAKAN HG & DIA...JGN SEGAN NGN AKU YA =)

cEnD@LiL@ said...

tq2... segan ngan hg??