Friday 1 April 2011

cite lawak zaman dolu kala


kalo x silap last weekend kot...mlm tuh aku sesaje jer type search je nama seseorg nih...ntah tetibe je tgn aku nih gatal sgt nk type nama org tuh..skali kuar la beribu2 nama org yg sama ngan org yg aku cr tuh... aku pun go through 1 by 1..skali aku tgk kat pic sorg nih..dlm hati aku berdetik.. "eh,betul ker dia org yg aku cr?" aku pun view la profile dia..mmg sah..dia la org nyer...
makin berisi dia nih...sehat...hahhaha...tgk2 dh 3 anak dia..proaktif sungguh...ahakss... sbb seingat2 aku,after spm dia kawen kot..x kesah la..tp anak2 dia cute2..ok fine,aku admit la dia pun cute jugak..(arap2 dia x baca la belog aku nih) hahahaha....so,aku request fren la kat dia....

next day,aku dpt sms notification dr fesbuk..ada someone wrote on my fesbuk wall...
"dila? =)"
dia dh approved aku..hahaha..aku just reply kat dia
"yeap..ape kabar?makin "sehat" nmpk"

mlm tuh,aku on9 chat aku..tetibe dia tego aku...hahaha...after 12 years kot..x tau ape kabar dia..dia kat mana..keje kat mana..aku tersenyum..=)
byk jugak yg diborakkan ...mengimbau kembali kenangan kami ms zaman2 dolu kala..lawak plak bile diingat2 kembali...

dia : u know what? i still smpn surat kamu..dh tuka kaler pown..kuning2..

aku: loh...smpn wat pe?buang je la..buat malu jer..

dia: x la..smpn wat kenang kenangan..i try jugak cr you..dh lama i cari u..tp i lupa nama ayah u apa..i type je nama u,beribu2 kot nama dalila...x larat la nk search..skali semlm i tgk u request fren kat i..at last i jmpa jugak u..

aku: i pown ader jugak cr u..tp ntah nape semlm tetibe plak gatai pi type nama u cr kat fesbuk nih.. lukisan yg u bagi i,dh hilang la..merata i cr x jmpa jugak
=(

dia: lukisan jessica tuh??tu la benda paling ROMANTIK i penah wat utk pompuan tau..pergghhh..ssh nk wat tu..satu batch tau i buat..doyok yg muka ganas,tp dlm hati ada taman..

aku: so sorry..dh puas i cari..

byk jugak la yg diborakkan ngan dia...nk tau sp dia??? nk kata boipren,x declare pown..nk kata abg angkat,xde la plak..ntah la...anggap abg senior je la..dia ialah senior aku ms aku form 2..dia plak form 5..tp paham2 je la bila berkwn ngan senior nih,harus la ader mata2 yg x senang kan?? mcm2 aku kena ms kwn ngan senior nih..bp kali aku kena panggil masuk bilik senior..nasihat aku mcm2 la..ish..bukan nyer aku kapel pown ngan senior tuh.. maybe diorg jeles kot bila aku penah dpt bunge dr senior tuh..hahahaha

kenangan kan...bile diingat2 kembali,mmg aku nk gelak la..bygkan ms tuh aku umo 14 tahun kot..x tau ape2..tetibe ade senior nk kwn ngan aku.... mmg lawak la...bile ingat2 balik semua tuh.. best kan??ala2 mcm cite lagenda budak setan la ..hahahah

p/s: aku still sedey sbb lukisan jessica tuh hilang..lukisan yg dilukis sndr oleh dia..dkt lukisan tuh,dia tulis lagu "i miss you like crazy" ..from..i.d.w.t.m.a.t.. puas aku pk menatang apa la tuh.. rupe2 nyer.. i dont want to miss a thing

2 comments:

Zulfahmi said...

Comel la pakai surat... bestnya bercinta zaman dulu2...

Nurdalila Mahadzir said...

eh...mana ader bercinta la...x ley cintan cintun time sekolah nih