Friday 22 April 2011

nape rs mlm nih JOZAN mcm x hormat sensitiviti agama ISLAM ek?



korg tgk x MAHARAJA LAWAK ???aku tetiap minggu tgk kot..x penah miss laei la tgk ML nih..hopefully la..kekadang layan la jugak kan menda2 mcm nih utk hilangkan stress dan tekanan dlm kepala otak nih..

kumpulan JAMBU gandingan antara Yus dan Tauke..sgt2 serasi dan menjadi la depa berdua nih..Yus,walaupun dia juara RL musim pertama,tp x bp nk menonjol seperti Zizan ngan Johan kan..rs2 dia dh wat come back kot.. huhu...antara persembahan yg aku tunggu tetiap minggu..

abang Bil... x penah mengecewakan aku laei la since minggu pertama.. lawak yg educated dia nih tul2 menarik perhatian..korg setuju x ngan aku?? slamber je lawak dia nih..yg kdg2 x terpikir oleh kita kan?of coz la kan..ape2 pown aku suke Nabil...eh...suke lawak Nabil...ngee~~


JOZAN...gandingan yg sgt2 serasi..ZIZAN dan JOHAN... ni mmg telah la kan..after kuar RL pown,diorg ttp popular..peminat pown ramai..dh tuh plak diorg jd pengacara utk RL 2,3,4 & 5.. persembahan diorg nih pown mmg best kecuali 1st week la.. tp mlm nih ntah nape aku rs cam diorg nih permainkan agama plak..sbb melibatkan surau..surau tmpt org beribadah.. aku paham la niat diorg sbnrnyer melawak kan..tp np x hormat sensitivi org ISLAM..x tau arah kiblat..aku rs bila kita masuk je surau @ masjid,dh tentu2 otometiknyer kita tau kiblat arah mana kan??aku x ley nk ckp lelebey..kang x pasal2 aku kena sama plak...tp korg setuju x ngan aku?

utk minggu ke 4,overall semua persembahan best esp JAMBU....saket pewot aku la.. mmg release la tension aku kejap..ALEX tersingkir minggu nih....

done!! sila tulung setadi wahai cik dila!!!!

4 comments:

Hajar Hasan said...

yup. mse tgk td pun terasa jgk. kenapa nk jadikan benda ni sbgi lawak. pasal curi tabung masjid pulak tu. errmmm... wallahua'lam.

Gieyana said...

x dpt tgk lah psl x subscribe pon channel ML tue..huhu..tgk kt u-tube dh la..:)

SyASyA SaNi said...

xsalah melawak..tp berpade2 la kan?alahai~~~

Nurdalila Mahadzir said...

tul tuh....nape melawak smpi menyentuh isu2 agama nih..hummm