Tuesday, 1 March 2011

aku x mintak duit hampa pown kan!!

seyesly la..aku x paham betul la...mulut2 org nih kan..suke nor nk ngata2 org lain..... .haishhh....mmg aku hangen sgt2..bukan la aku berniat nk kutuk2 org ke ape..tp ntah la...aku kdg2 lawan balik jer...hahaha..jahat x?? sbb utama aku hangen ialah.... org2 kat opis aku tuh mcm cempera sket..korg tau ke cempera tuh apa?? hahaha...pantang la lau aku pakai shawl len sket..mula la nk ngata...pelik kah??lantak la aku nk pakai camner pown kan..x nyusahkan korg pown..dn yg penting skali,aku x mintak duet korg pun utk aku beli semua nih... dan YANG PALING UTAMA, aku menutup aurat aku..sudah!!!


cara pakai shawl paling malas...sbb aku letak camtuh je shawl nih....

ni komen yg aku dpt lepas aku upload pic nih...
    • Rajiah Razak ini ke yg di pelikkan kan td? Gambo x terang pyh comment..
      February 24 at 3:30pm ·
    • Nurdalila Mahadzir ha.ah..aku pakai shawl itam je pown..pakai loose
      February 24 at 3:32pm ·
    • Fawahida Rizuan kak wa pun slalu pkai loose camni..biasa ja la cuma depa yg tgk tu pelik kot...
      February 24 at 3:33pm ·
    • Nurdalila Mahadzir sy suka pakai loose mcm ni..senang je
      February 24 at 3:40pm ·
    • Nur Adilla apa yg peliknya kak dila..ok ja..mcm kak dila slalu pkai la
      February 24 at 3:49pm ·
    • Nurdalila Mahadzir ‎2 la pasal
      February 24 at 3:52pm ·
    • Nur Adilla wat dono jer..susah nk puaskan hati semua org...mulut org bkn leh duk diam...
      February 24 at 3:54pm · · 3 people
    • Nurdalila Mahadzir haha..buh salotape
      February 24 at 4:00pm · · 1 person
    • Salina Seman sape kutuk ang aneh ari ni?
      February 24 at 4:22pm ·
    • Sarah Ique Kenapa kena kutuk rapat ka??
      February 24 at 4:28pm ·
    • Nurdalila Mahadzir ina:org2 yg x reti bpesyen.hahaha..
      Sarah: besa la.mcm x phm.lantak la.x mntk duet depa pown
      February 24 at 4:30pm · · 1 person
    • Sarah Ique Dah lali mulut org...naik mentah tekak ni
      February 24 at 4:33pm ·
    • Nurdalila Mahadzir lantak la.lg org duk ngata,lg nk wt.haha..janji saya menutup aurat sy sudey.yg ngata 2,kumpul dosa byk2
      February 24 at 4:35pm ·



shawl rasta..ader patut abg kat opis aku ckp nih biji sempua..ampeh tul

ari nih aku buh riben plak...hahahaha....

antara komen yg aku dpt after aku upload pic nih..

2 comments:

jeBateja said...

Hik...hik...HENSEM apa...kalah kehenseman den yg sudah azali tak hensem ni...ahakz

cEnD@LiL@ said...

hensem???