Sunday, 13 February 2011

ada org senyum lebar tgk aku arini

ari nih (12.02.2011),aku ade kelas...gile..sebulan kot x masuk kelas...buku2 x berganjak sket pun dr tmpt dia since bulan lepas..hahaha...x tau la ape nk jd masuk kelas nnt..aku pun bersiap2 la nk pi kelas... ngah aku bersiap,tetibe che ta tegur aku....
"aikk....dh x pakai jeans ke?"
wahhhh...pertanyaan che ta...memerlikah??? hahahaha....aku senyum je kat dia....slh ke aku nk pakai baju kurung pi kelas..dlu ms aku dioloma,hari2 kot pakai baju kurung.,.aku pegi keja hari2 kot pakai baju kurung...peliks2.....
dah tuh bila aku smpi kelas je,ade org tego aku..
"eh..ayu nyer ari nih...nk pi mkn kenduri ke?" dh pulak....hahahaha....
aku ngaku la ..dolu2 aku ckup x suka pakai baju kurung tau...aku hanya pakai pegi mkn kenduri,mengunjung org meninggal..tu jer... ms aku keja bank dlu,jarang la pakai baju kurung..boley kire kot bp pasang baju kurng aku..
tp sejak2 meningkat dewasa nih...almari aku dh penuh kot ngan baju kurng nih..hehehe..of coz la slh satu sbb aku keje ngan gomen yg mewajibkan pekerja2 dia pakai baju kebangsaan kan..tp ntah la..skrg nih lau pi sopink ke jenjalan,aku laei suke pi tmpt2 baju kurung kot..nape ek??

penah ada seseorg bgtau aku "saya suka tgk awk pakai baju kurung..nmpk ayu sgt2..sopan sgt2..".. tp bukan sbb nih ok aku suke pakai baju kurung skrg nih..sbb bile aku pk2 balik,smpi bile aku nk pakai baju yg x enak dipandang..semoga aku diberikan Hidayah dan Petunjuk dr Mu,Ya Allah..

p/s:ada org senyum lebar sgt2 tgk aku pakai baju kurung pegi kelas ari nih=)

2 comments:

crystalmerah said...

Ko nk jadik ana rafali ehh?

cEnD@LiL@ said...

hehehe...
dia bwk gitar...
aku x bwk ape2