Friday, 21 January 2011

tmpt yg nak sgt2 aku pi

nk tau x aku teringin sgt2 nk pegi ke satu tempat nih yg aku x pasti bila la agaknya dpt aku menjejakkan kaki aku.... cher teka..cher teka... hakhakhak.... aku ialah teringin sgt2 nk pegi ke UNIVERSAL STUDIO SINGAPORE.... laeipun tuh je yg paling dkt ngan Malaysia kan.. nk pegi jejauh x mampoo deerrr.... tp mana la tau kan rezeki aku dpt plak pi L.A ..waahhh..verangan sgt tau..mimpi di siang hari je la...

gile kan lau dpt pegi tmpt nih... motif aku nk pi sini???? ntah ler..aku pun x tau...tp tgk mcm best jer... hahaahah...

aku berharap satu hari nnt aku dpt jugak meninggalkan jejak kaki aku kat sini...
InsyaAllah




lau dpt naik nih...pergghhhhh

nk jmpa mr.shrek jugak

i like to move it..move it..

gambar: http://sparklette.net/travel/singapore/resorts-world-sentosa/

No comments: