Sunday 30 January 2011

saya teman kwn sy soping jer



aku terjaga kul 730 pg...bukak mata nmpk adik aku amek laptop..comfirm dia nk on9..exceli umah aku nih br psg streamix..sian x???b4 diz aku mmg hangen kot ngan TM..ade patut terminate application aku tp x bg ape2 notis pown!!!! menci2... after dh comfirm adik aku pasang modem,aku amik hp aku..aku on fb aku.. member aku nyer status menarik perhatian aku.....

‎@ sudah bosan de.mau g jlan2 sambil shopping.jommmmm .......... ~

trus aku comment...harus la nk ikot..hahaha...aku temankan ajer ok...aku x soping ape2 pown..pomis!!!


i'm ready to go soping...opsss...teman member soping


kul 11 lebey member aku dtg amik aku kat umah aku..then trus gerak ke pacific Alor Setar..smpi je,trus nek kat ladies department..member aku nk cr baju kata nya...aku pun tumpang cuci mata sama la..tp ntah nape xde nafsu plak nk beli baju...nape ek???


ni la keje aku..member bz cr baju..aku??? heheeh

nmpk x??? pipi aku yg makin mengembang dgn jayanya??

after tgk2 baju,aku move plak tmpt handbeg...oMG..sale kot... dh lama x soping2 hangbeg baru...last beli raya tahun lepas...so consider tahun lepas la kan..thn ni x beli laei... hehehehe... jalan punya jalan,belek punya belek,aku dh terkipat kat satu handbeg nih... alamakkk....camne nih???? very simple..aku suke... aduuhhhh.... sbr dila..sabar.. aku pegang,aku letak..aku pegang,aku letak... haishhhh....

simple kan??? santek kan??? ke aku nih xde taste???


tgk rega nih yg wat aku pegang,letak,pegang,letak..after discount rm130++...

xper la...aku sbrkan dlu hati aku nih..InsyaALLAH ada rezeki,aku beli la..kalo still sale la..kalo x,sorry la nk beli..mahal kot.. pastu aku jenjalan plak kat tmpt kasut.. hehehe..aku nih pantang sket..pantang tgk...abeh semua kasut aku test...hahahha.....

amacam???santek x??? mau hari2 pakai nih,comfirm tulang aku sakit x smpt tua...

belek punya belek...aku TERRR berkenan kat satu sandal nih..simple jer... dan yg penting warnanya ialah pink... heheheh... OMG...aku dh jatuh chenta sama itu sandal...camne nk wat neh???td dh pomis nk temankan member soping jer...x nk beli ape2...

pink..i loikeee.... hehehehe


alamakkkk.....aku dh TERRRR beli la sandal pink buaya nih... hehehe...aku ikut nasihat doktor jer..beli kasut yg comfit..x salahkan aku beli?? nk beli crocs mahal sgt lorrr... hehehe

No comments: