Wednesday 19 January 2011

award yg aku pertahankan


ape aku nk merepek yer???? oh yer...updates dr gewdixs.. sorg laei ahli gewdixs nk tuka status menjadi tunangan org... which is CIKEMEER... dia nk tunang dahh.... raya cina depan..which is another 2 month...tp tgk preparation dia agak memberansangkan..nk tau?? sila kelik di sini.. emeer
perrgghhh...sakan ok preparation utk majlis pertunangan dia..mau2 hangus dkr rm3k.. xper la.. janji kwn aku nih happy...dan yg [asti dia sgt2 excited dan berdebar2 menantikan hari di mana akan bertukar status nya...

kisah dia ngan bakal tunangan nya nih aku x bape nk tau sgt sbb x bape kenal en.renggos dia nih.. tp ape2 pown,yg aku tau mmg masuk sekepala ngan gewdixs..yg aku tau,en.renggos nih duk ngorat si emeer dh lama,tp x dilayan dek si emeer nih..tp usaha yg dilakukan membuahkan hasil bila si emeer dh cayaq.. hahahaha...

owh..lupe plak..ader jugak laei sorg dh tukar status...si erin...dh selamat jd hot mummy... sonok nyer kwn2 dh jadi mummy... heheheh

aku??? masih laei memegang status SINGLE selama 27 tahun berturut2.. hahahah... jgn marah ok... lama kan??ape nk wat.... redha je la... =)

No comments: