Wednesday 8 December 2010

serabot milo aku dibuatnya

dh masuk 2nd weeks of december kan..cepatnya masa berlalu..mcm biase la..bila dh ujung2 thn nih,maka akan menimbun lah L.O di atas meja aku..korg tau ke ape itu L.O?? its call Local Order.. L.O nih ialah satu dokumen yg digunakan oleh kerajaan utk membeli barang @ perkhidmatan.. so,bila brg dah beli mestilah kena wat payment kan.. aku ialah org yg bertanggungjawab menyettlekan payment2 pembelian ubat2 kat opis aku..i'm the only one ok.. gile banyak kot.. byk jabatan kat opis aku..nk pengsan aku...bukan takat pengsan..nk termuntah semua ada..mana x nyer..3 tahun dh aku ngadap wat menda tuh jer..en.bos,thn dpn sy nk wat menda lain plak ok..
agak tertekan aku di situ..mmg hujung tahun aku dh paham bebenor..weekend aku dah xleh nk berjimba2 sgt sbb aku kena masuk opis..semua kena settle wat payment by b4 23hb nih.. adehhh... actually mmg nmpk senang je keja aku tuh sbb semua pakai sistem kan skrg nih..tp yg menjdkan kepala otak aku serabut nih bila sistem down..abeh terbengkalai keja aku tau.. x suke!!

dan lagi satu yg wat aku serabut milo nih.... semlm aku dpt sms dr mak andak aku..dia 4wardkan sms dr mak ngah aku...

"salam ani(mak andak),kak pah(mak ngah) nk tanya,dila xdak kawan lagi ka yg tul2 mau kat dia?"

dang....bertambah serabut..mak ngah aku nih mmg suke nk carikan jodoh utk org.. ntah la.. haishhhhhhhhhh..hati aku nih...

No comments: