Saturday 4 December 2010

selamat bertukar status Puan Pern

OH MY GUCCI

aku mcm x percaya kawan aku yg sorg nih dh bertukar status ptg td...she's my best friend..the one yg selalu ada ngan aku time aku happy+sedey.. the one yg byk support aku..the one yg byk share rahsia2 besar aku...

ok..meh aku cite sket psl minah nih...nama dia ialah siti faizah nur.. pelik x nama dia??first time aku tau nama dia,aku kata.."nape nur kat blkg?" hahahh..mana manje dia ialah PERN...dia nih sgt2 kurus tau smpi ada yg panggil dia bini popeye.. aku kenal dia ms aku kat Uitm.. aku start rapat ngan dia ms aku sem 4 kalo x silap aku..sbb kwn dia ialah roomate aku.. ada kesah nyer mcm mn kami boley close..memula ingat minah nih sombong..tp bile dh kenal..she's so clumsy.. heheh(jgn marah,pern)... tp dia mmg seorg kwn yg baik..seriously...

byk kisah yg terjadi antara kami...kami berkongsi kisah suka duka kami bersama2.. berkongsi pendapat bersama...nangis bersama..ketawa bersama...

buat Puan Pern,
aku tau ko dh byk sgt menderita suatu ketika dahulu..aku yakin,kekecewaan yg dahulu akan terubat jua..1000 kepahitan yg kau lalui,akan terpadam dengan satu kemanisan..aku ucapkan

SELAMAT PENGANTIN BARU
SELAMAT MENEMPUH ALAM YANG BARU
SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA HUJUNG NYAWA...

LASTLY,
AKU SAYANG KO

KO gojes sgt2

cik abg ko ensem,tanpan,bergaya..ahaksss

No comments: