Friday 17 December 2010

OMG...so touching lorrr

mcm mana nk mula x tau.. sgt2 touching plak aku dibuatnya... sgt2 terharu..sgt2 happy..sgt2 teruja la... tu dia aihhh..punya byk sgt2... heheheh... nk tau ke sebab ape byk sgt2 tuh??? sbb nyer ialah.....

Arzna Wanda hehe..ckp apa yg sy nampak..btl la..nk kate pengikut setia pon mungkin la..hehe..ntahla,rs kalo xbce cam ade yg x best la..mmg ade bakat menulis la..byk sumbangan ilmu di blog kamu tu..sy suka baca..n my kwn2 too...sharing is caring..=)

Arzna Wanda betul..slalu bc..best..nti slalu la update sbb rmi yg membaca sebenarnya..selain tambah ilmu membaca ni jd terapi gak..kita akn baca ape yg bt kite tertarik..hehe =)

aku rs belog aku nih x la seglemer belog org lain yg followers nyer beribu2 kan..aku just tulis pa yg aku nk tulis..apa yg terlintas di kepala otak aku nih...kdg2 apa yg tersimpan di lubuk hati aku nih..xde tmpt nk meluahkan perasaan..aku luahkan dkt belog nih je la..kdg2 smpi kering idea jugak la..bkn ape..kdg2 keje melambak kat opis wat aku jd mls nk update belog nih..heheh..nk kata aku nih kaki blogger,x la sgt..kdg2 aku kagum ngan blogger2 terkenal..byk betul idea diorg kan..rs cam hari2 ader je update yg terbaru..mana dtg ek idea2 diorg nih?? ader je menda yg akan diupdate kan... pendapat,cerita,pandangan dll ... aku impress...ahaksss..

ape2 pown,thanks sgt2 kepada yg sudi menjenguk belog aku nih...seyesly,aku sgt2 terharu... =)

No comments: