Monday 6 December 2010

hati aku sekali lagi terusik


entah kenapa hati aku terusik sgt semlm bila aku tgk sepupu2 aku duduk bersanding kat atas pelamin..aku x tau nape..adakah aku cemburu?adakah aku rs sedey??argghhh...aku x suke bile ada rs sebegini rupa..aku x cemburu pown..aku happy tgk kezen aku bahagia..melayari bahtera bersama pasangannya..

mesti korang boring kan baca post2 aku..asyik2 psl kawen..asyik2 kawen..xde topik lain ker nk cite??eh..ni belog sp ek?aku just nk luahkan isi hati aku.. bg korg2 yg duk area2 kl atau negeri yg maju sket,bab kawen nih xde la menjadi isu sgt kan..lantak la umo bape pown nk kawen kan.. tp belah2 perlis nih,lau anak dara umo 24 ke atas x kawen laei,mula la...haishhh.... sabar la wahai hati..nk wat cam mana...

my kezen,naim

my kezen,baizura

geram aku dgn budak kecik nih tau..AMNI NADRAH MAIHANI

kdg2 aku rs benci sgt2 pd insan2 yg penah bg aku harapan palsu pd aku..ketahuilah bahawasanya teramat sakit bile dikhianati,ditipu sebegini rupa..sakit sgt2..derita yg ditanggung..nape korg x penah paham ar??korg xde hati & perasaan ker??

dah2...stop ckp psl tuh... just aku mengharap..hentikan lah bertanya soalan itu pd aku.. hati kecil ku sensitip sgt2.. huuwaaaa...

No comments: