Sunday 28 November 2010

kisah 2 beradik yg ckp byk

kisah kezen aku yg kecik dua org nih...sila rujuk pic di bwh..aku kena dera oleh dua2 bdk nih suh hayun diog main buaian..kat kampung aku last weekend..geram tul aku ngan 2 org nih tau.. sungguh sgt ckp byk hokey..



ok..memula aku cite psl yg nih..yg nih anak mak andak aku yg paling kecik skali..nama dia AUFA HUSNA.. umo br 3 tahun,.,tp ckp mcm bertih jagung..ikut sp la kan...hahah..ikut kezen dia nih la..dia nih sgt2 manja..pantang kalo aku pi umah dia,menda 1st yg dia cr ialah beg make up aku.. Ya Allah..sebut jer apa..semua dia tau..mascara,eye shadow,lipstik..semua dia tau la..penah satu pg tuh aku duk tido laei,dia masuk bilik kejut aku..bgtau dia nk beli kuih..aku ckp pegi la.. dia boley jwb apa tau.."tp adik x pakai lipstik lagi" adehhhh.....

ni plak kakak dia..NurZakirah.. umo 6 thn..boley tahan manja gak dia nih..manja ngan aku.. arituh pas kenduri seminggu dia tido umah aku..dia sorg2 jer.. kire seminggu la ceria umah aku nih..kecoh dgr suara dia jer.. ada 1 mlm tuh,kul 130 pg,adik aku kejut aku ckp zakirah menangis dpn bilik mak aku..aku pun bangun la tgk..mmg dia nanges..puas dh adik2 aku pujuk,tp x jalan pown..aku tanye la nape..dia x ckp ape pun..just angguk,geleng.. aku tau dia rindu kat mak dia.. aku pujuk2 br la dia nk pi tido.. huhuhu....

umah mak andak aku kat SP..lau aku tension,aku sedey,down..aku mesti pi umah mak andak aku..sbb dpt jmpa bdk2 nih wat hati aku terhibur..ceria jer..ilang segala tension aku...

No comments: