Tuesday 26 October 2010

kalo ko ssh,aku laei la ssh

sorg kawan aku meluahkan rasa hatinya kat aku semlm through emel..as usual gewdixs mmg akan beremel tipa2 hari ok...sbb tuh even kami jauh,tp kami dkt di hati..wahh..dh mcm tagline tv9 plak...

"smlm otw balik dr tgk wyg, dlm kete, tetibe aku teringat a**n...


aku : tetibe teringat a**n ar b...
awo : hah??? (sambil kejap2 pandang aku, kejap2 pndag jln..)

aku : hmmm....teringat kite g kuantan sama2...g genting sama2....best je ms tu...

awo : (sepatah haram pun dia x bbunyik, just usap2 tgn aku ala2 nak pujuk aku la...)



haish, dil, aku tau myb ko touching cket aku cte nih kan, tp aku just nak share je, hihi...
means, kalo aku yg just kwn ko ni je pon dah mcm blm leh get rid lg si a**n tu, apetah lg ko kan... but aku tau ko kuat, so hopefully ko dah btol2 lupakan dia ar... n lg 1, if one day,ada lelaki btol2 nak kat ko satu hari nnt (we never know), make sure dia ambik hati kwn2 ko nih dulu...ok? n let him do his part..mksdnye, kalo btol dia nak ko, buat cara yg btol.

hurrmm....dah2...
(aku dah buat emosi ruined plak pg2 ni kan, haha...) chill dil..patah tumbuh hilang bganti oke... yup, admit lah dia pnah wat ko hepi sume, but yet he is the one yg buat ko kecewa giler2 n x jujur ngn ko kan... so not worth it utk ko kenang... trust me, your time will come... dulu aku slalu pk, mmg aku ni xkan dpt org yg btol2 ikhlas nak kat aku ke? xkan jumpe org yg akan setia ngn aku ke? then bile jmpe awo, aku rase syukur sgt..rupenye Allah tu stil syg kat aku, stil bg peluang utk aku rase disygi... (haaaa...abis ar cenggini....pg2 dah bermadah pujangga, ape kene si ject nih......oh tidak!) dah2, kesat airmata tu dil.. hahah!

mmg la tipu kalo aku katakan aku dh 100% ok..tipu la kalo aku katakan aku dh get rid semuanya..tipu la kalo aku katakan aku x rindu semua kenangan itu... tp itulah yg aku ngah usahakan..

No comments: