Monday 4 October 2010

sayang gewdixs ketat2

as planned,aku smpi awl kot ari jumaat tuh..kul 515 aku dh terpacak kat hentian duta.. Erin ngan nawi smpi kul 615 kot..huhuhu...terus balik villawangsa mas...smyg subuh then ZzZz... Kul 9 pg dh bangun sbb nk pi pasar cr barang utk di masak...


then teman Erin pegi Low yatt beli casing br utk I-phone 4g dia..huhuhu..jalan2 kat Times Square..dh lama gila kot x dtg Times square..agak jakun di situ...hahahah...then naik monorel ke Bukit Nenas sbb nawi tunggu kat c2..
jumaat mlm maka start la sesi potong2 bawang,sayur dan sebagainyer..kalo nk senarai kat sini byk kot..letey okey..pastu smbil2 tuh,borak2 smpi lebam since semua gewdixs dh smpi..


esok nyer,makanan semua dh almost siap di masak..mcm2 ok kitorg msk..rendang ayam,masak lodeh,lontong,kuah kacang,mee kuah...tp something had happened... dapur erin tetibe terbakar.. api menyala2 kat tmpt gas..kitorg semua dh panic..mmg semua dh x ley nk pk ape dh..panic punyer psl kan..jmpa fire extingusher,trus sembur jer..abeh satu umah berdebu...and the sad things was,semua menda makan yg dh hidang atas meja dh x ley makan..semua kena buang.. gile sedey..penat kot bersekang mata masak beramai2..Tp kitorg bersyukur sbb xde sp yg injured during tiz panic moments..mlm nyer,aku ngan erin & nawi pi tgk teater Muzikal Tun Dr Mahathir.. yg lelain pi mkn kat Kg Baru..well talking abput that teater,not so bad la..sedey kot..touching gile aku tgk teater nih..Zizan nin sgt ensem..ahaksss...tibe plak...
after teater,as planned kan nk pi karaoke..the suprise part is hubby enol join skali dan dia la yg paling semangat arrange tmpt karaoke..mmg terbaik la korg semua..x disangka2 la..masing2 ada bakat terpendam..hahahah....
ari ahad,kitorg semua berkumpul kat umah enol plak...enol wat makan2..msk spaggeti...soto.

aku mmg sgt2 enjoy kali nih...dpt spend time ngan all d gewdixs ang partners.. even aku xde partner kan,tp aku ada 8 org kawan yg bestt..aku saaayaanng korang semua...
next plan kite ialah PULAU PINANG...
ngee~~

No comments: