Saturday 25 September 2010

new chapter in my life open again

bermula la kisah aku yg baru..mungkin agak kekok utk menghadapi semua nih .(yela,sebelum nih ada teman utk sms,teman utk gayut tepon.).tp apa pun aku ttp kena teruskan hidup aku..kerana pd hakikatnya,kita akan ttp keseorgan..maaf la yer kpd pembaca2 blog aku nih(ade ke yg baca blog aku nih?) kerana terpaksa melayan aku meroyan seketika..hahaha..ms tuh aku masih terkejut dgn apa yg jd.. sp pun akan jd mcm aku kot melainkan mmg org tuh xde hati dan perasaan..x pun org tuh x penah ikhlas menyayangi seseorg itu..

sdh 2 kali syawal aku menerima perkhabaran yg kurang menggembirakan..malah meyakitkan dan memedihkan hati ini..jalan ceritanya yang sama..aku sndr x pasti di mana silapnya..apa kurangnya..menda itu sering kali berlegar dlm kepala otak aku nih..aku bersalah kah??apa kekurangan aku?apa slh aku smpi aku terpaksa menghadapi semua nih??

pd mulanya mmg agak suka utk aku menerima kenyataan ini..kenyataan yg aku gagal lagi dlm percintaan..aku gagal mempertahankan kisah percintaan yg aku bina selama 9 bulan bersamanya..namun,aku harus sedar...aku harus bangkit dr segala kesedihan..aku kumpulkan kekuatan..aku pohon pd Allah agar dpinjamkan kekuatan buat aku...agar diberi petunjuk utk aku..

aku kuatkan hati aku..kuatkan semangat aku utk menyatakan hasrat pengunduran diri aku dr hidup dia lepas aku dh fikir masak2..dan aku pertimbangkan dr cara dia sndr yg aku lihat xde effort utk selamatkan hubungan nih..dan satu persatu kebenaran Allah tunjukkan pd aku.. Allah beri aku petunjuk utk aku buat keputusan pengunduran diri aku..mungkin inilah keputusan yg terbaik utk both of us...mungkin sudah ditakdirkan antara kami tiada jodoh utk bersama selamanya..kami tak ditakdirkan bersama untuk masa yg lebih lama...

aku x pernah berdendam ngan nya...aku terima semua nih seikhlas hati aku..mungkin ini ujian dan dugaan dr Allah buat aku..ada salah dan kelalaian aku pd Nya... kdg2 apa yg kita rs baik utk kita,mungkin buruk bg Nya...

buat awk,
sy mohon maaf di atas segala kekurangan sy selama kita berkawan..maafkan sy andai sy x membahagiakan awk..maafkan sy kerana byk menyusahkan awk..sy doakan yg terbaik utk awk. semoga awk bertemu kebahagiaan yg awk cari selama ini..

~We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly ~

No comments: