Thursday 16 September 2010

kosong....

jiwa aku kosong sgt2 wat ms skrg....terlalu pantas ia nya berlalu...terlalu byk kenangan yg x dpt aku lupakan dr ingatan aku..malah kenangan itu segar dlm ingatan since dr detik pertemuan pertama kami...tp kenapa ini akhirnya??akhir yg menyakitkan aku...sgt menyakitkan.. betapa pedihnya hati ini..aku msh belum dpt terima kenyataan..sanggup dia wat aku mcm nih...apa salah aku??apa kurang nya aku??x ckup ke selama ini dgn segala pengorbanan yg aku lakukan kpd dia?? nape begitu senang dia singkirkn aku??lupakah dia pd janji dia pd aku??janji utk hidup bersama..susah dan senang bersama??np aku diperlakukan sebegini??kdg2 aku rskan dunia x adil bagi aku..adakah aku x layak utk disayangi??adakah aku x layak utk dicintai?dihargai??adakah aku x membahagiakan dia selama ini??tinggal tanda tanya semua persoalan itu...malah dia terus mendiamkan diri...aku dibiarkan tergantung sebegini...apakah kesudahan nya kisah ini??
Ya Allah...sakit nya...ramai yg suh aku bersabar...yer,itu saja yg dpt aku lakukan sekarang... sabar..sabar...sabar... tp korg x paham apa yg aku rasa...aku x biasa hidup sebegini..aku sntiasa ada dia..setiap hari ada sj kenangan dgn dia...mcm mn aku nk harungi semua ini???di bulan baik,hari yg baik,np sanggup dia wat aku mcm nih??bukankah bulan ini bulan yg penuh kemaafan..
bagaimana hendak aku cite kpd mak ayah aku???ini yg paling sakit sekali...np bg harapan pd aku,pd keluarga aku andai hati x tetap??dr awl lagi aku dh bgtau...andai hati x tetap,berbelah bagi,jgn bg aku harapan atau janji...kerana aku seorg yg berpegang pd janji...tp.....
dia dh buang aku dr hidup dia???np dgn begitu mudah dia melupak segalanya???
apa yg pasti,aku masih sygkan dia..bodoh kan aku??? pdhal org tuh dh lukakan hati ko..tp np ko masih sygkan dia??

No comments: