Monday, 20 September 2010

kisah tragis

ari ni genap seminggu kisah tragis aku nih...mcm mimpi kan??sekejap jer... dan aku sgt2 penat menjawab soalan itu...

eh,ko nape dila?sedey je aku tgk...
eh,ape dh jadi?? tgk ok jer.. tgk gambar happy jer...
muka pun seiras..org ckp jodoh kuat...

naik tension la aku mendengar soalan2 itu...
aku hanya mampu tersenyum... tp dlm hati Tuhan sj yg tahu... betapa peritnya hati aku nih... sakit kan bila cinta yg kita jaga terputus mcm tuh saja.. lebih menyakitkan bila cinta itu dikhianati.. mmg la kita x leh nk salahkan sesiapa sbb nih semua kerja Tuhan.. hanya Dia yg mengetahui apa yg terbaik utk kita.. Mungkin apa yg kita syg sgt2,buruk pd Nya...kita x tahu kan..

No comments: