Wednesday 29 September 2010

ibu,mengertilah aku sengsara

aku x taw kenapa aku agak emo ptg semlm..rasa nk nanges sgt2.hati aku sebak..hati aku sedih+pedih..

Ptg semlm,aku kua dgn kwn lelaki aku..ni la 1st time aku kua dgn lelaki lain even juz kawan since past 9 month..terlalu setiakah aku?? Then,mak aku tego aku..'pas sorg,sorg..'aku paham maksud mak..tp percaya la mak.hanya sekadar KAWAN.. sbb 2 aku rs sebak sgt2..aku bkn jenis yg suka2 hati kua dgn lelaki lain even juz KAWAN.. Aku setia..maybe 2 la slh aku kan.terlalu percaya dan terlalu setia..aku x nk dicop PLAYGIRL..

Mak,kak tau yg sbnrnya mak risau kn kak..hati mak mana x risau kn tgk anak dia kn.asyik dikecewakn je.mak x sanggup tgk hati kak terluka lagi kan.kak tau mak boleh baca kak sbnrnya..even kak senyum,gelak..tp mak taw yg hati kak sakit,sengsara,derita sbnrnya..tp kak x nk mak ssh hati dgn keadaan kak..kak ok mak..kak taw kak dh byk wt mak kecewa,malu..kak mintk maaf byk2 sgt mak..kak mntk ampun..

No comments: