Monday 23 August 2010

kisah gewdixs

uhuk..uhukk.. Berhabuk bangat blog aku neh..berkurun dh x hapdet..bkn kemalasan yg melanda di hati..aku sgt suka tulis blog ok.dpt merapu,merepek kt blog ni..pastu semua org baca.huhu.. Ada aku kesah?dh nm pun internet,online,semua ley bc.lau x mzu bg org baca,tulis diari sudah..hahaha.

Apa aku nk story mory ek?excely,aku type ni pakai hp..amatla terbatas penaipan aku ni..x ley nk upload pic byk2..x ley tuka layout baru..menci!! Aku terminate streamix kt umah aku sbb aku apply unipack.konon seminggu jer,amek ko dh dkt sebulan.ampeh tul la..tipu tul.lembab.nyesal pi terminate..aku apply sbb nk notebook tu jer.huhuhu..kukuh x alasan aku??

Ermm..cite al kisah gewdixs la..huhu.. Kite start ngan cikerin la..she's 5 month pregnant..after her miscarriage,Alhamdulillah,they got the replacement..now erin dh duk kt wangsa maju,but abg misai nyer still kt Miri..gile kental makcik tuh duk jauh dr abg misai dia..huhu..tp ape nk kesah,wangsa maju dgn miri tuh mcm klcc dgn kl tower jer..kentut pn dgr.sbb apa,every weekend abg misai akan balik semenanjung..huhuhu..

Cikenol plak dh bertukar status kpd puan..smbut posa as a wife diz year..stay kt pandan dkt ngan cikeject..dh start undi thn ni raya kt mn..haha.. Kuantan atau teluk intan..main la ooo som yer..

Next is cikeject..another progress in her relationship wit awo..dh jmpa family awo..sabtu lepas,berbuka bersama family awo kt keramat..of coz,sepupu ada gak..abg misai is awo's kezen..what a small world rite??ms wedding erin ngan abg misai,awo jd pengapit abg misai.ject plsk pengepit erin..last2,terkepit..hahaha..happy 4 u dear..

Cikemeer skrg ngah otw..dlm hati ada taman..huhu..hopefully that guy can open ur heart to accept love..wahh..

Lastly,my story..aku sgt suke bln posa sbb aku ngan en.boipren x gado lnsg sepnjg bln posa ni.huhu..tiap2 ari,en.boipren akan call start dr dia kua opis till dia smpi umah..huhu..then mlm x kaco sbb masing2 pi terawikh..aku berdebar tunggu ketibaan raya thn ni.. Ntah la..aku x nk kisah lama berulang kembali.ckup la sekali hati aku terluka..ckup la sekali mak ayah aku disakiti..aku hnya mampu berdoa semoga segalanya dipermuhkan

No comments: