Saturday 17 April 2010

happy 27th anniversary !!!!

ari nih genap 27 thn ulang tahun perkahwinan mak ngan ayah aku...
En.Mahadzir & Pn Norsita...
kak doakan semoga berkekalan hingga hujung nyawa...
sayang mak ngan ayah sgt2...


tetibe aku teringat thn lepas nyer anniversary...
aku ngan selamba nye menghantar sms kat mak ngan ayah..

"selamat ulang tahun perkahwinan yg ke 25..semoga keluarga kita di lindungi dan dirahmati Allah selalu..kak syg mak ngan ayah.."

then aku dpt sms dr ayah aku..

"terima kasih..tp kak anak mak ngan ayah"...

aku terdiam seketika..then br la aku realize.. rupa2nya anniversary yg ke 26 daaa...aku nih yg duk perasan muda laei..ingat umo aku br 24 thn ms tuh..hahaha..malu gila aku..mcm mana aku nk balik umh ptg tuh...hahahaha..mak ngan ayah kawen thn 1983..aku plak lahir 1984.. ngee~~








p/s: InsyaAllah,thn dpn kak hadiahkan menantu utk mak ngan ayah yer...(ayat gataiii...)

No comments: