Sunday 3 January 2010

otak karat

03/01/2010

ari nih aku dh start kelas...

dh la pepagi laei ujan turun..
best nyer lau dpt smbung tido..
tp ape kan daya..aku terpaksa la korbankan..
kul 815 aku gerak ke UITM..(mentang2 umah dkt)

1st class ialah BAHASA ARAB III(830-1030 pg)
Ust. M.Zabawi..kelakar ustaz nih..
mmg sempoi gile la..
aku ingat balik la ape yg penah belajar dolu2 ni..
Kata Kerja,Kata Tunjuk dll...

2nd class ialah Report Writing(1045-1245)
lecturer Dr Ahmad Azman Mohktar...
aduyaii..x mesra rakyat tul..
so scary la class dia..
tp subject nih xde final exam..
jst kena submit report & presentation..
next seminar dh kena submit assignment..

3rd class ialah Financial Accounting..(2.00-4.00ptg)
Pn Ruhana..not bad la..
suppose aku ley drop paper nih,
tp result ms diploma aku x menepati piawaian yg dittpkan.
seingat aku la nih subject ms part 1 @ part 2..
pun dh ader assignment..
hohohoh...
(aku ngantuk yg amat time nih) huhuhu

4th class ialah Financial Management
En Jaaffar muhamad..lecturer investment aku dlu..
gile arr..awl2 dh kena hafal formula..
expected return,sndard devation,financial ratio dan segala mak nenek yg lain...
dh dpt assignment..
ngee~~

p/s: next class ialah pd 24.01.2010....aduyaiii...arap2 aku boley catch up semua nih la..td aku jmpa Pn Ct..dia bg support kat aku..jgn putus asa katanya..thanks Pn CT..

2 comments:

kialilul said...

salam..
teruskan berusaha ya..besa la tue,lama tk belajar kn so jd berkarat la tue..tp itu hanya seketika..hehehe

Nurdalila Mahadzir said...

tau tak per...huhuhu..thanks