Sunday, 31 January 2010

jln2 merabeh duet..

dah lama aku x menjejakkan kaki aku ke langkawi..last time aku pergi ms induksi thn lepas.. telah aku tinggalkan segala memori kesedihan aku di sana..jauh2 aku baling kat langkawi.. hahaha...kebetulan plak Along dtg dr kl nganm husband dia..teringin nk ke langkawi..aku pun bwk je la diorg jln2 kat langkawi..unplanned vacation..pi balik ari jer..


Along smpi Perlis kul 730 pg..aku amik diorg then balik umah mandi2..kul 9 gerak ke Kuala Perlis.aku lupe plak yg org2 KL ialah cuti ari isnin sempena hari wilayah..maka ramai la manusia dkt jeti..beratur beli tiket..nasib baik la dpt tiket kul 10.30pg..harga tiket ialah rm18 seorg sehala..kwn aku,Ekin ikut skali..


Kul 1130,kitorg smpi la ke Langkawi..then decide utk sewa keta..amik yg paling murah je.. huhuh..keta kancil rm50..bkn nk pi mana pown just nk jln2 area c2 jer..then gerak ke pekan Kuah..lunch kat c2..then masuk ke Al-Ikhsan..aku tgk kasut futsal..huhuh..rs cam nk sambar je satu..tp xpe aaa..sbr dlu...then jalan2 laei sekitar Pekan Kuah tuh.then kitorg gerak ke IDAMAN SURI...kalo tmpt nih x dikunjungi oleh org yg pi Langkawi nih mmg x sah la.. esp kaum2 wanita nih..huhuhu..mmh jd gile la...nasib baik la aku x terlalu taksub ngan semua tuh..huhuh...kwn aku si Ekin,siap borong dinnet set laei...gile tul..huhuhu..last2 smpi x muat bonet keta..hahahah..lawak2..






lepas dh merabeh duet kat IDAMAN SURI ni,kitorg gerak ke Pntai Chenang..sj jer nk tgk2 laut..lepak2 kejap..amik2 gambor...tp mmg panas gile la time nih kat pantai...hahaha..tp aku tgk mat2 saleh rileks je berjemur tgh2 pns tuh..heran aku..






pas lepak2 kat pantai Chenang,kitorg gerak ke jeti...smpi la jugak singgah kat dataran Lang..amik2 gambor laei...heheheheh...b4 tuh aku pth balik ke Al-Ikhsan,beli kasut NIKE..hahhaah.....ader kisah disebalik pembelian kasut itu..ngee~~
ni la tea set yg aku ckp tuh...murah jer..hehehhe..khas utk my mummy...
kasut yg aku smbar ms kat langkawi..hahahah

No comments: