Monday 18 January 2010

ceritera kasut

aku ialah seorg yg agak gila kasut...heheeheh...kat umah tuh almari kasut dipenuhi dgn kasut2 aku..ngee~~mcm2 jenis kasut ada..dr yg amat murah smpi la mahal..takde la mahal mana pown..boley la..mak mesti bebel kalo aku blk dr shopping membawa balik kotak kasut..thn je la telinga nih..ahakss..


ini ialah sport shoes aku yg dibeli pd thn 2006..masih nmpk chanteq kan..huhuh.. dlu aku pakai kasut nih utk pi jln2 jer..sbb dat time aku guna Converse nyer sport shoes utk bersukan..harga kasut ini ialah RM229..nape aku suka kasut ini??
1) sbb dh lama aku admire kasut nih
2) sbb kasut Converse aku dh agak lusuh
3) sbb it's PURPLE..huuhuhu
tp skrg kasut nih dh terkopak dkt tapak dia..pic ini diambil sblum aku start main futsal..gile x belasah main futsal pakai kasut nih??huhuh..sgt sedey..=(

utk kasut casual plak aku ialah suka shopping kasut2 aku kat VINCCI..kenapa ek??ntah la..aku pun x tau nape. huhuhu..penuh je kotak kasut vincci bwh katil aku tuh..nk buang syg la plak...pdhal kotak je pown..=p kalo x silap aku la dh dkt 20 psg lebey kasut yg aku borong dr Vincci since aku kat UITM laei..


skrg nih plak aku ngah psg angan2 nk beli CROCS original nyer..ntah bile la boley nk beli kasut Crocs nih.. mmg la ader je kat kedai2 biasa yg murah kan..tp aku nk yg original..sbb sgt la soft..as doctor nyer suggestion utk aku kan..so aku kena la beli..next month nk jmpa doc laei..harus la kena parring laei tapak kaki aku nih.. aduyaii..thn je la telinga dgr bebelan Dr Pah..ahaksss...tp nape la mahal sgt kasut Crocs nih??haiishhh..

aku suka gak kasut crocs yg nih...mcm Erin nyer..huhuhu

chomel plak aku tgk crocs olivia nih...ada muka lady gaga...huhuhuhu

ni la Crocs yg aku nk sgt2 tuh...hurrmmm...wahai kasut,nape la ko mahal sgt haaa???


No comments: