Monday 28 December 2009

picnic@pantai Merdeka

jumaat lepas, aku menjoinkan diri aku ngan Neo's crew ke Pantai Merdeka.. memula aku ialah sgt segan..ye la..aku nih kenal diorg pun melalui kwn aku je pown..but then diorg yg ajak aku join picnic nih..




after dh merehatkan diri kat Pantai Merdeka,all d crews plan nk ke Puncak Gunung Jerai.. i got a chance to drive my fren's neo all d way from Pantai Merdeka to Gunung Jerai..not so bad.. best gak la bwk Neo..tp hati2 ar..keta org kan..hurmmm...smpi kat Gunung Jerai,aku x berani nk drive smpi ke puncak sbb diorg ckp agak curam dia nyer cerun..x mo aku.. then aku tumpang keta one of the crews...smpi je kat atas,sejuk nyer..mcm kat genting highland..best nyer.. ape yg terkeluar dr mulut aku ms aku smpi atas tuh.."Subhanallah..indahnya ciptaan Allah"



p/s: actually something had happened during this picnic time..ntah la..slh aku ker semua nih?? ape aku nk jwb bila org bertanya perubahan pd diri nya yg aku sndr tertanya2??aku hanya mampu tersenyum dan angkat bahu..aku tau,aku memspoilkan mood dia dat day..but i dont think so,bila masih ada kesempatan utk nya spent time bersama si dia kan..terpulangla utk dia nk anggap aku apa sekali pun..aku dgn rendah diri, (walau hakikat mmg aku rendah) memohon maaf krn menspoilkn everything..maybe i'm not belong to diz group rite.. must be a lil bit regret to her for brought me to meet all d crews..once again,sorry from me..

No comments: