Thursday 10 December 2009

confession

lately nih hati aku bercampur baur...
mcm2 yg aku rasa..
happy..
sedey..
kdg2 bila aku duk sorg2 aku rs nk menangis sgt2..
aku x tau nape..
nape aku harus rasa semua nih??
bila aku akan kembali tersenyum dengan tenang di hati??
tidakkah aku layak utk bahagia?
tidakkah aku layak utk gembira?
tidakkah aku layak utk disayangi?
tidakkah aku layak utk menikmati semua itu??
aku nk teruskan hidup aku nih..
aku nk tinggalkan semua kenangan lalu..
kdg2 aku rs seperti org bodoh
org di sana seakan dpt melupakan segala2nya..
dgn mudah sekali kan??
adakah ini buktinya segala2 yg dulu hanya sandiwara??
hati aku dipermainkan..
perasaan aku diperkotak-katikkan..
tiadakah rs bersalah timbul dlm hati nya??
mudah sj dia berkata..
terima sj kenyataan...
aku masih lagi terkilan dgn kata2 itu...
ahh..lelaki...
semua sama saja..
aku seakan mula nk membenci lelaki..
tp aku x rasa aku perlu buat begitu..
cuma smpi ke hari ini,hati aku masih belum dpt menerima
mana2 lelaki yg dtg mengetuk pintu hati aku ini

No comments: